keskiviikko 26. kesäkuuta 2013

Seminaarit - puiden leikkaus ja bambuaita

Mulla on ollut mahtava tilaisuus osallistua yrityksemme järjestämiin seminaareihin. Ensimmäinen seminaari pidettiin jo kuukausi sitten ja toinen oli viime sunnuntaina. Seminaarit pidettiin kauniissa japanilaisessa rakennuksessa ja sen puutarhassa.

Molemmat seminaarit alkoivat aamupäivällä teoriaosuudella ja lounaan jälkeen siirryimme ulos.

Tässä ensin kuvia ensimmäisestä seminaarista. Lisää kuvia puidenleikkauksesta löytyy täältä blogimerkinnästä. Mä oon päässyt myös hienosti kuviin :)





Asetelmien tekijä ja päivän sensei taustalla.




Bambuaita seminaarissa seuraaminen oli huomattavasti helpompaa, sillä minulle oli hankittu englanninkielinen kirja aiheesta. Oon todella otettu että mua on muistettu näin.
Ensin solmuja harjoiteltiin sisällä ja lopulta päästiin ulos. Lounaan jälkeen saimme nauttia erittäin hienosta musiikkiesityksestä.
Oli mukava huomata että normaalit japanilaiset ovat myös ihan yhtä ulalla kaikkien näiden solmujen kanssa. Etten mä ole ollut ainut :) Mutta nyt voin sanoa että opin tekemään solmuista nättejä ja tiukkoja.

















4 kommenttia:

juti kirjoitti...

Järjestäisköhän ne harrastelijoillekin kursseja? Vai alatko itse vetää niitä ;) Ja voikohan pajusta tehdä tuollaista aitaa?

Anna kirjoitti...

Kaikki vieraathan tuolla oli harrastelijoita :) Mutta Suomeen voi olla hieman pitkä matka. Kokeillaan toki jos saataisiin pajusta tehtyä jotain samanlaista.

Anonyymi kirjoitti...

Aivan ihana aita, ja kuvista henkii harmonia. Miten sitä pystyy muuten istumaan jalkojen päällä pitemmän aikaa... eikö siinä kangistu.

Terv. Soili

Anna kirjoitti...

Tuo aitamalli ei ole ihan mun suosikkeja. Vähän harva :D
Ja en todellakaan kykene istumaan polvillaan montaakaan minuuttia. Urheiluvammoilla pahoinpidellyt nilkat sanoo itsensä irti samantien.